.


27 april 2010

Briggslekehus!

Briggs lekehus har blivit min storfavorit i bloggvärlden,
Jag har många :)

Hon bjuder på så mycket inspiration, 
och med hennes motto,"alltid under 1000 lappen",
eller "gör det själv" så får man bara lust
att köra raka vägen till närmaste loppis
genom byggmax,
eller tvärtom!

 


Hur fin får barnrummen bli
innan det börjar vara olaglit!! 
*fniss*
Jag gillar extra mycket 
lådan fullproppad med gossedjur,
röran under kontroll.



 

Lovelovelove!!

Mitt nästa projekt hemma blir gömma
den fula elsladden till en golv-
lampa i vardags rummet med träkulor, snyggt!!

Kika in själv hos  fina






3 kommentarer:

  1. hej min bloggvän.

    tack för bloggtipset.
    ser härlig lekfullt och kreativt ut.
    ska genast sätta på min lista.

    kram. kram.
    - camilla :)

    SvaraRadera
  2. Underbart kreativt! Tack för potatisen!!
    Kraaaaam!!!! love you sis.

    SvaraRadera
  3. Hyvä kun vinkkasit että puhut suomea ;) P.S. jäin heti seuraamaan blogiasi bloglovinin kautta!

    SvaraRadera