.


27 juli 2010







Jag har ofta idetorka här på bloggen
när jag inte kan bestämma
vad jag ska visa och fota,,,
eller veta vad ni skulle vilja se??
Jag tar gärna emot förslag från er:)
Men för att strukturera 
upp mitt bloggande ska jag
börja visa på tisdagar hemma hos bilder,,
ibland hos mig och ibland hos andra,
som ett mini-mini "hemma hos" reportage:)




Idag börjar jag visa bilder från mitt kök.
När man bygger ett hus 
så har man ofta en budjet och vi
  valde att lägga en stor del av vår budjet
 att specialbeställa vårt kök. 
Köket har askluckor som är gjorda
av kökstillverkaren Himlekök.
Plåten på diskbänken
 är av restaurangkvalite och tjockleken
 gör att den är tåligare och får inga repor.








Jag gillar och ha mina muggar framme
och eftersom vi har ett murat hus med djupa fönster
 så är det möjligt att lägga dom på fönsterbrädan.
Eller hänga från krokar på väggen.

 Precis som i ett restaurangkök
så gillar jag ha saker som jag använder framme.









Mera bilder från vårt kök nästa tisdag:)
Ha en fin dag!

Kram, Annaleena




4 kommentarer:

  1. hei!
    dere har virkelig et stilig kjøkken!!!

    ønsker deg en herlig dag

    klem beate

    SvaraRadera
  2. Ibland får man torka;) Men jag tycker din blogg är super och man blir väldigt inspirerande, du är såå duktig på att fota. Jag tycker hemma-hos är en bra idé för jag tycker trots allt det är roligt att se helhetsbilder från hemmet.

    Köket ditt är väldigt snyggt och plåten är pricken över iét, super!!

    Kram C

    SvaraRadera
  3. Dette var knallfine bilder og en riktig god ide!

    Jeg må bare si at du har en nydelig struktur på
    bloggen din,syns nå jeg....:)))

    Ha en riktig fin kveld!

    klem fra meg

    SvaraRadera
  4. Tjusigt! Välkommen in till mig för ett litet "hemma-hos-reportage" då :)

    / Jenny

    SvaraRadera