.


27 september 2010

Måndagsinspiration!






Tack för alla fina kommentarer och hälsningar 
som ni lämnar här på bloggen, ni är så goa!


Hallå måndag!

Oktober kommer att bli minst sagt intensiv jobbmånad för mig,
 jag har flera uppdrag som jag bollar med samtidigt.
När jag behöver fylla på med ny inspiration brukar jag kika in till
 Lotta Agatonsblog, hon är min stora stylist förebild number one!

Eller hos Levlivetleende, den bloggen är som en söt karamell!


Idag hade jag trevligt besök, en reporter från den lokala 
tidningen var hos oss och intervjuade mig, vilken rolig grej!
 Vi hade en mysig pratstund om inredning, min stil och om vårt husbygge. 
Artikeln kommer att komma ut nu på onsdag på min födelsedag :)






Annaleena





1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad lämpligt att artikeln kommer ut på din födelsedag!
    Roligt!!

    Ert hus ser helt magnifikt ut!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera