.


26 november 2010







Hallå vänner! Äntligen fredag! Nu händer det mycket här,
eftersom vi närmar oss jul och jul är ju gåvornas tid så har jag förmånen 
   att lotta ut en valfri nummer eller namnskylt från RamsignAtt vinna
 denna valfria klassiska emaljskylten så behöver du lämna en kommentar.
Tävlingen pågår till den 9.12. Lycka till och ha en riktig trevlig helg! 
Kram från Annaleena

Hello friends! Time for a new giveaway here! Now you
 have the chance to win a genuine porselain enamel sign from Ramsing. The
 only thing you need to do is to leave a comment with your name. 
The giveways ends 9.12. See you soon and good luck!! Annaleena












39 kommentarer:

  1. Snyggt!
    Jag tar också en lott direkt...

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Hej vännen. Tänkte just att jag ska göra en egen box för röstningsmailen, och såg då att du redan gjort en! Tänk att man kan tänka så lika fast man aldrig träffats :)

    Skön lillajul till dig och din familj.
    kram.

    SvaraRadera
  3. Elsker de emaljeskilt og skulle gerne haft et ved vores indgangsdør:) Krydser fingre! God weekend til dig! Heidi

    SvaraRadera
  4. SNYGGA :)
    tar en lott

    Missa inte
    SATURDAY SHOW OFF
    imorgon
    Ha det gott
    Håkan

    SvaraRadera
  5. Fina skyltar!

    Såklart vill jag också vara med och tävla.

    Trevlig adventshelg!

    Linda

    SvaraRadera
  6. Jeg er gjerne med =)

    Klem

    SvaraRadera
  7. Vill gärna vara med!!

    En trevlig adventshelg önskar jag dig!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  8. Klart jeg vil være med på giveaway!

    Kitty :)

    SvaraRadera
  9. åh, jag äääälskar emaljskyltar, jag är gärna med och tävlar ;)
    Ha en uunderbar helg!

    SvaraRadera
  10. Hello,
    please add me in. It looks lovely.
    Nathalie

    SvaraRadera
  11. Så fin skylt! Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen.
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  12. Hej !
    Åh vilken utlottning. Jag vill jätte gärna vara med i den!

    Kram Anna mylovelythings

    SvaraRadera
  13. Disse emaljeskiltene er så flotte! Jeg blir gjerne med i trekningen.

    Kari :-)

    SvaraRadera
  14. Superfina emaljskyltar, jag är gärna med!
    /Johanna

    SvaraRadera
  15. ohhh I love that black one... enamel plates are always good .. especially when looking a bit industrial ;)
    x desiree

    SvaraRadera
  16. Har inte kikat in här på några dagar. Blev jätteglad för tävling =) *gillart*
    Stiliga skyltar, tar en lott jag med!

    /Stina Holmlund
    my.holmlund@spray.se

    SvaraRadera
  17. Äh så fina, skulle passa fantastiskt bra hemma hos mig. Jag vill absolut ha en lott! God advent eller vad man säger :-)

    SvaraRadera
  18. Oj, så snygg! Hoppas på tur. :)

    /Lotta

    SvaraRadera
  19. Är gärna med i denna fina utlottning!!

    :)

    SvaraRadera
  20. Okej jag tar väl chansen då. Men jag vinner ALDRIG NÅNTING.

    ;) Kram //Annika

    SvaraRadera
  21. lovely; count me in :)

    just foud your blog, looking forward to exploring it a bit more!

    SvaraRadera
  22. Vilka vackra skyltar! Klart man vill vinna en!
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  23. åh en sån hade varit roligt o vinna o sätta upp på vår nya dörr nu när vi flyttar :)

    SvaraRadera
  24. Jag och min sambo har precis flyttat in i vårt första gemensamma hem, en trea i ett K-märkt landshövdingehus i Haga i Göteborg. Såklart vill vi ha en fin namnskylt på dörren, och vad skulle passa bättre just här än en handgjord klassisk i emalj? Hoppas på tur!

    Tack för en inspirerande blogg!

    SvaraRadera
  25. Åh, skylten är som gjord för vår dörr, har varit tom i 8 år nu, har väntat på den rätta, och här var den ;)

    SvaraRadera
  26. Så mycket fint att se när man varit lite bortkopplad från att läsa bloggar några dagar =))

    Åhå, för den där tjusiga namnskylten!
    Vill vara med!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  27. Vad trevligt med en liten tävling. Så klart man vill vara med för en chans att vinna en vacker skylt :)

    SvaraRadera
  28. Å vilken fin skylt....jag är gärna med i lotteriet!

    kram tina =)

    SvaraRadera
  29. En lott till mig, tack ;)
    Trevlig kväll
    Cicci

    SvaraRadera
  30. Hej! Såklart jag vill ta chansen och vara med =)...kramar

    SvaraRadera
  31. Åh vilken vinst. Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen.

    Elisabet

    SvaraRadera
  32. Fin blogg du har! Jeg vil gjerne være med!:)

    SvaraRadera
  33. Mmmm vad fina skyltar, jag vill också vara med i utlottningen.
    Hälsn Lena K

    SvaraRadera
  34. Vilken fin skylt, den är alldeles underbar! Den skulle passa vår dörr perfekt!!!
    Mvh Jenny P

    SvaraRadera
  35. Oj, vilka fina!!
    Det är jag gärna med på :D
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  36. HUR har jag kunnat missa detta? Jag är på!

    /Kram Kicki

    SvaraRadera
  37. Hei:)Så flott lotteri. Jeg vil gjerne vinne.
    Hilsen fra Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvaraRadera