.


18 maj 2011

GIPSY CHIC





Vi har vita golv, vita väggar, och en vit skinnsoffa hemma så handen på hjärtat, jag
 verkligen älskar vit inredning. Men ändå så blev jag lite varm inombords när jag såg dessa
   bilderna som är fotade av Carlota Santamaria, ostylat, stökigt men så himlans snyggt!



Translation-There's beauty in the chaos shot by Carlota Santamaria for apartamento
 magazineI love this gipsy shabby style. A huge thank you for all nice comments you gave
 me about my previous diy-post at Emmas designblogg, you made me smile...:)

8 kommentarer:

  1. Ser nesten ut som hjemme hos meg
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Jag är nog inte helt redo för detta. Lite för mycket saker för mina ögon;)
    Hoppas allt är bra med dig!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Oj så rörigt tänkte jag :-)

    Ha en toppnebra dag

    SvaraRadera
  4. Jag håller med, så stökigt, så snyggt!
    Annaleena, du levererar som vanligt! :)

    SvaraRadera
  5. Sådär snyggt ser det absolut inte ut hos mig när det är stökigt :)

    SvaraRadera
  6. Skönt att se andras stök och inte bara ens egna. Härliga bilder!

    SvaraRadera