.


7 september 2011

LEATHER BAGS AND MY CONCRETE FLOOR





Jag har visat vår hall flera gånger förut men det blev så snyggt där igår när jag städade
 bort jackor och skor så kunde jag inte låta bli att fota den. I en barnfamilj som vi så är
hallen nästan alltid rörig. Jag lämnade bara kvar mina läderväskor som enligt mig man inte
kan ha för många av;) Läder känns som min grej i höst. Pallen i hallen är ny den med. 
Loppis fynd från förra veckan. Skäms nästan och säga priset så jag låter att bli;)

Väskorna från vänster till höger. Loppisfynd, Onni, Frontrow, makens gamla skolväska, Tiger of Sweden

translation;I have shown our hall several times before but it became so neat yesterday 
when I cleaned it up so I took some pictures of it. I left just my leather bags there hanging 
there which I think you can not have too many of;) And leather feels like my thing 
in the fall.The stool in the hall is new for me but old. I bought it from Flea market last
 week. I think it looks great with the white concrete floor. Have a great day! Annaleena xx


13 kommentarer:

  1. Your hall is very proper!

    I also love leatherbags and I really have a problem to put them away!

    ♥ Franka

    SvaraRadera
  2. nydeleg! heimen din er som ein draum ♥

    -klem

    SvaraRadera
  3. Kjempe fint! herlig og reint!

    SvaraRadera
  4. Visst gör det stor skillnad bara att rena lite. Blev superfint! Väskorna är den perfekta dekorationen, dessutom behöver man ju ha dem framme så man inte glömmer att man har dem :) Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Just perfect.. I love your entrance.. thats' great with this clean white concrete!!

    SvaraRadera
  6. you have such an amazing home ;)

    SvaraRadera
  7. I wonder what curtains you have .. thonking of taking black ones or greyish ones...;)

    SvaraRadera
  8. amazing!!! love the hanging rack...the bags...your home as well!!!

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Ja läder är snyggt, hittade en snygg vintage väska i Stockholm, men hade tyvärr inga lösa pengar, synd....
    Nu har jag skickat till den andra adressen, hoppas det har kommit fram...

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig ljus hall du har, och exakt en sån pall letar jag efter :) tack för en fin och inspirerande blogg, annie

    SvaraRadera
  11. I really LOVE IT, ANNALENA!!!!!

    Love from Spain.

    SvaraRadera
  12. Det där ser inte ut som hallen hos en barnfamilj - men tack för att du delade med dig när den befann sig i detta vackra stadium. :-)

    SvaraRadera
  13. Så mange flotte og vakre bilder! Nydelig hjem. Her kommer jeg til å trives.

    Ha en fin kveld.

    Klem Lene :)

    SvaraRadera