.


14 november 2011

MONDAY SNAPSHOTS







Måndagens snapshots är en studie av svarttvitt igen. Min kameralins fastnar allt oftare också i ruffiga miljöer. Som tex i en gammal vägg, eller i lampan i bilden ovan som jag fotade hos Dusty deco. Jag hjärtar också fortfarande min träkulahalsband den finner sig bra överallt! I morgon ska jag upp tidigt och flyga till Stockholm igen, på schemat står det avslutningfest för oss som har gått Lottas inredninsstylist kurs och jobb möten. Och för att lyxa till vardagen kommer jag att bo i Scandic Grand Central i Stockholm den här gången, vem älskar inte hotellfrukostar :) Om några dagar får jag äntligen visa min examens stylingsjobb med Therese Sennerholts nya print. Ska bli så spännande att visa er den! See you later!

 translation;  Monday's Snapshot is a study of black and white again. My camera lens gets stuck more often in rough environmentsAs an example this old wall, or in the lamp in the picture above I photographed in a vintege store in Stockholm called Dusty deco. I heart still my woodenball home-necklace, it looks good wherever i hang up it. In a few days I can finally show you my diploma work that i did with Therese Sennerholts new prints. Im so excited to show you it:) See you later! Annaleena xx

11 kommentarer:

  1. Ha det så mysigt...Hoppas ni har fått sålt huset?

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Det din kamera fastnar för fastnar sedan mina ögon för ;)

    Kram och ha det gott i Stockholm!

    Tina

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder som alltid!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Ska bli så spännande att få se:)))

    SvaraRadera
  5. Jag längtar sååå efter att få se ditt examensarbete. :) Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Hotellfrukostar är det bästa med att resa bort

    SvaraRadera
  7. Nydelige bilder :) hotelfrokoster er koselig :p gleder meg til å se esamensoppgaven din :) kos deg i stockholm :)

    klem Mari

    SvaraRadera
  8. Såg din styling (och att du vann med den!) på facebook, så jag ville bara säga grattis! :)

    SvaraRadera
  9. STORT GRATTIS till ditt super snygga "Sennerholt", ANNALEENA! Du är så fantastisk som kör på din personliga linje rakt igenom allt du gör och det gör dig till vinnare i mina ögon. Önskar dig all lycka framöver!! Kram Daniella

    SvaraRadera
  10. Vilka underbart gråa härliga bilder och träkulorna är så fina när de är omålade. Tack för inspiration

    SvaraRadera